Първоначално публикувано от emil georgiev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Накъде отива Алфа Ромео!?
Collapse
X
-
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеДа де, ама МиТо (което не ми е никак симпатично) вече трета година прави нелоши продажби.
А нас не ни е симпатично щото не сме от тази група потребители.Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщениеПрави, и ще прави защото е много тясно ориентирано към точна потребителска група, както Мини, примерно
А нас не ни е симпатично щото не сме от тази група потребители.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Цифри дайте сравнено с други автомобили от същия клас.Мито според мен си е провал, както и това новото психично болното, Жулиета.Range Rover Vogue 4.4
Rexton 270 cdi
Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Comment
-
Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщениеЦифри дайте сравнено с други автомобили от същия клас.Мито според мен си е провал, както и това новото психично болното, Жулиета.
Екзотична марка е и това е. И нека такава си остане!Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Alfa Romeo 4C в нови одежди за Франкфурт!
При дебюта си в Женева през пролетта концептуалното купе 4С на Alfa Romeo бе оцветено в червено. След две седмици във Франкфурт италианската компания ще представи нова версия на модела, чиято основна разлика на пръв поглед е само в боята на каросерията. Сега тя е сив сребърен металик, наречен Течен метал.
Легендарната италианска марка вече потвърди официално, че ще пусне в серийно производство спортното купе, чиито продажби ще стартират през следващата година. За сега не е известно дали техническите характеристики на серийната кола ще се различават от тези на концепта.
Концепцията е изработена със стоманена рама и панели на каросерията от карбон, като теглото й е само 850 кг. Централно разположеният двигател 1750 Tbi разполага с над 200 к.с. и работи в комбинация с роботизирана скоростна кутия с два съединителя TCT. Ускорението до 100 км/ч заема по-малко от 5 сек, а максималната скорост надхвърля 250 км/ч.
Независимо от факта, че Alfa Romeo 4C ще се произвежда в ограничена серия, това ще е първият модел на компанията, който ще се появи в САЩ. След завръщането си на американския пазар, марката възнамерява до 2014 г. да достигне обеми на реализация до 85 хил. автомобила годишно.
http://www.clubs1.bg/news/alfa-romeo...rankfurt-19767
Comment
-
Това ако е наистина вярно за 4С и е 850кг и с този мотор ще е в класа на Лотус,а според мен една истинска спортна кола трябва най-вече да е лека,няма нужда от 1000к.с. и да ми тежи 2 тона и да ми обесняват,че е страхотна спортна кола.А и като визия си е добра,просто това за мен е перфектната концепция за спортен автомобил.FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI
Comment
-
Първоначално публикувано от Milcho Покажи съобщениеТова ако е наистина вярно за 4С и е 850кг и с този мотор ще е в класа на Лотус,а според мен една истинска спортна кола трябва най-вече да е лека,няма нужда от 1000к.с. и да ми тежи 2 тона и да ми обесняват,че е страхотна спортна кола.А и като визия си е добра,просто това за мен е перфектната концепция за спортен автомобил.
Обаче малко се съмнявам в карбоновия монокок на 4С ако го направят ще е добре но не вярвам - просто карбона е скъп материал и е модерно скъп (което не означава че е ресурсно и технологично скъп) и затова си мисля, че цената на 4С хич няма да е ниска - но конпцепцията е добра.
Аз бих предпочел примерно Телайо Тубуларе (Telaio Tubolare, тръбно шази)или ТТ (което после Ауди открадват въпреки че не знаят какво значи) отколкото карбон ама защо не и двете накуп
Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Важното е,че се мисли в правилната посока-една спортна кола първо трябва да е лека,така и с този малък мотор ще има перфектна динамика и ускорение,а това е и турбо мотор и може да се напомпа яко и при условие,че колата е лека,тогава ще е наистина "бегачка".Отделно с малък мотор се постига много по-лесно икономия на гориво и вредни емисии,нещо за което вече е луднал света,а и се влагат по-малко материали за агрегата,което пак се отразява на цената,особено при серийното производство .А и карбона вече наистина е скъп само заради модата,а не заради самите материали,а и най-вече защото не се правят серийно детайли от него,но като се случи и това, тогава цената му ще падне доста.FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI
Comment
-
The Detroit News is reporting that Fiat may move its planned Jeep and Alfa Romeo SUV production from Turin to the United States. That would leave the Italian plant open and available to produce a new future city car.
According to an unnamed source close to the situation, the decision is based largely on the fact that the Euro has made substantial gains against the dollar in the past few months. A little less than a year ago, Fiat announced that it would invest $1.44 billion in the Turin facility in order to produce Jeep and Alfa Romeo SUVs beginning in late 2012, but since then, the Euro has gained nearly 9 percent against the dollar.
Needless to say, that makes the possibility of manufacturing Jeep vehicles abroad and importing them back into the U.S. considerably less profitable. Building the two vehicles here in America would keep Jeep assembly domestic and give Alfa Romeo a leg up when it comes time for that brand to re-launch in the land of the free.
Линк:
http://www.autoblog.com/2011/09/02/f...erica-build-s/
или http://www.italiaspeed.com/2011/cars...iori/0109.htmlNo one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве)
e46 328Ci (чорбаджийска кола)
Comment
-
Един от най-красивите седани в средния клас се отправя към историята, съобщава ItaliaSpeed. FIAT пристъпва към поетапно снемане от производство на Alfa 159. Заводът в Неапол, където се изработва моделът, се преоборудва за сглобяването на новата Panda.
159-ката вече не може да се поръча в някои страни, включително във Великобритания, където се радваше на нелошо търсене. На останалите пазари ще се продават коли от запасите, натрупани преди демонтажа на мощностите в Неапол. Желаещите обаче ще могат да избират само между 4 цвята на купето и един-единствен двигател.
Alfa Romeo 159 така и не успя да се наложи в средния европейски клас. Дизайнът на Giugiaro и досега спира дъха, но острата предница влошава аеродинамиката на автомабила. Решението да се използва платформа от General Motors също направи лоша услуга на модела. На 159 бяха възлагани много надежди за завръщането на Alfa на щатския пазар и седанът изначално бе проектиран в съответствие с американските изисквания. В крайна сметка дълго отлаганото триумфално възкръсване на марката в САЩ така и не се състоя.
Пенсионирането на 159 ще отвори зееща дупка не само в моделната гама на Alfa Romeo, а и на групата FIAT като цяло. Ако не се броят Maserati Quattroporte и Chrysler-ите с емблемите на Lancia, най-големите автомобили на концерна остават хечбековете от Голфовия клас Alfa Giulietta, Lancia Delta и FIAT Bravo. Наследникът на 159, който вероятно ще носи името Giulia, ще се появи не по-рано от 2013-а, което означава, че това печално за компанията положение ще продължи поне още няколко години.
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili...59.html?ref=nf
Comment
-
Мисля, че последният пост дава много добър отговор на въпроса, поставен в заглавието на темата ...Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment